ביקורות על מינה טומיי - Minna Tomei חיפה, מרכז קסטרא. (מסעדה) ב-חיפה (מחוז חיפה).
מינה טומיי - Minna Tomei חיפה, מרכז קסטרא
מרכז קסטרא, דרך משה פלימן 8, חיפה
פרטים
מידע על מינה טומיי - Minna Tomei חיפה, מרכז קסטרא, מסעדה ב-חיפה (מחוז חיפה)
כאן תמצא פרטי מיקום, שעות, זמני עומס, פרטי קשר, תמונות וביקורות אמיתיות של משתמשים.
למקום זה יש ביקורות מצוינות, המעידות על שירות לקוחות מעולה. מומלץ מאוד!
מפה
שעות פעילות של מינה טומיי - Minna Tomei חיפה, מרכז קסטרא
יום שני
12:00–23:00
יום שלישי
12:00–23:00
יום רביעי
12:00–23:00
יום חמישי
12:00–23:00
יום שישי
12:00–23:00
יום שבת
12:00–23:00
יום ראשון
12:00–23:00
ביקורות על מינה טומיי - Minna Tomei חיפה, מרכז קסטרא
אחרי המלצה של חברים הגענו לבדוק את Minna Tomei בחיפה
האמת? אכזבה גדולה, השירות לא היה אדיב (ביקשנו לעבור מקום והמארחת אמרה ששלושת השולחנות העגולים במסעדה שמורים ואחרי שעתיים כשסיימנו לאכול אף אחד עדיין לא ישב בהם), האוכל היה ברמה ביינונית מאוד ולא משקף את המחיר של המנות.
העיצוב של המקום מיוחד מאוד ובהחלט כיף לשבת במסעדה
פעם ראשונה שלי ובהחלט לא אחרונה. מסעדה אסיאתית די מרשימה. אוכל שונה, מגוון מאוד, ונורא טעים! התפריט, לדבריהם, כולל מטבחים כגון וייטנאמי, תאילנדי, קוריאני, הודי ועוד. (האווירה והתאורה מרוב אדום וחושך מזכירה קצת עסקים אחרים של נותני שרות) השירות כאן בסניף הזה בכל אופן, קצת לחוץ ואולי דרוש איזשהו אירגון וניהול אבל בסה"כ האוכל נורא מעניין וטעים וגם לא ממש יקר. הצליח להם אז מגיע חמישה כוכבים
מומלץ
שירות מעולה בבר, אוכל טעים, מחירים סבירים. הציעו לנו שתיה חמה על חשבון הבית-זה היה ממש נחמד.
אוירה נעימה במקום.
מסעדה מצויינת. הגענו בצהרים וישבנו על הבר עם ברמן מדליק בשם שמעון שמכיר הייטב את המנות וידע להמליץ.
הזמנו פופקורן שרימפס מצויין, מרק ראמן עשיר מאד ומנה מעולה שנקראת נאמס ירקות שפה קיבלנו הנחיות איך לאכול אותה נכון .
שרות מצויין ואוכל מעולה.
מומלץ מאד
אני רוצה להודות לעומרי קרסנטי ולעומר שוסטר על השירות המדהים שקיבלתי! הם היו כל כך נעימים, מקצועיים וסבלניים, והמליצו לי על מנות מעולות שעשו את כל הערב לכיפי ומיוחד. תודה רבה על חוויה נהדרת – אין ספק שאחזור שוב !
הגענו לכאן לארוחה רומנטית ביום שישי בערב.
המקום היה מלא וכמובן שהזמנו מקום מראש.
המתנו 2 דקות ונכנסנו לשבת על הבר.
היתרון בישיבה על הבר - השירות תמיד זמין וברמניות מפנקות מידי פעם. לא רע.
התחלנו במנות פתיחה וגם המשכנו איתן בשביל לחוות טעמים שונים ואיכויות שונות.
היה טעים מאוד וגם מהנה אולם ניתן להשקיע יותר בכיסאות מעט נוחים יותר על מנת שהישיבה תהיה נעימה יותר.
לסיכום,
היה מהנה, אולי נחזור שוב.
💫💫💫💫
מסעדה מעולה
בחירת מנות בעזרת המלצרים מותאמות לטעם האורחים .
רמה השירות מצוינת
האווירה נעימה מאוד
לא התאכזבנו אפילו לא פעם אחת
היה לנו טעים וכיף!!! אחלה שירות ואחלה אווירה - תודה רבה :)
נהננו מאוד ממגוון האוכל, היין הטוב והשירות האדיב. כל המנות יצאו מהר מאוד ולא הצטרכנו לחכות. המלצרים היו סבלניים עם המלצות טובות. ממש ערב טעים וכיפי.
הזמנו משלוח ,אתר נח להזמנה,הגיע בזמן ארוז טוב
רק היתה בעיה כל הרטבים השונים היו בשקית אחת שהכל נשפך לתוכה אז לא ניתן היה להבין איזה רוטב לאיזו מנה והכל נסרק כי הכל התערבב
המלצה לשים כל רוטב בקופסא של המנה ולוודא שהוא סגור
מהביקור הראשון שלי במסעדה אני כבר התאהבתי במקום
זו הינה מסעדה מזרחית בעלת תפריט שמכיל מאכלים של כ5 מטבחים מזרחיים ובכל מטבח הצבעים והטעמים המיוחדים שלו
בנוסף לכך תפריט סושי מאוד מגוון ובטעמים אדירים
האוכל במקום מאוט טעים והמחירים סבירים מאוד שאפשר להנות מכל ביס וביס ולהרגיש את הטעם
שלא נדבר על המלצרים והברמנים, מקצועיים ומאוד נדיבים ונותנים לך יחס אישי ומחמם את הלב
אישית התחברתי לעובדים במקום והיחס הטוב והמקסים שלהם
גם הניקיון במקום מאוד מאוד טוב אפילו בתי השימוש נראים כמו בית מרקחת וזה עוד פלוס ענק למקום
המקום רוב הזמן עמוס ונמצא בו הרבה לקוחות לכן עדיפות ראשונה זה להזמין מקום מראש
הייתי אומר שזה חיסרון אבל החיסרון הזה נוצר בגלל כל הפלוסים של המקום
אני אישית ממליץ בחום
חוויה מצויינת שירותית וקולינרית
הזמנו הרבה מנות , כולן יצאו מהר ובצורה נקייה ויפה .
בכל שלב שסיימנו לאכול מנה הציעו לקחת אותה ולנקות את השולחן.
מלצריות מדהימות.
ממליץ להגיע !!
טעים ממש. מזמינות מנות קבועות והמסעדה שומרת על הטעם הייחודי. מגיע חם ובמועד.
בסך הכל מסעדה אסייתית מצויינת. אנחנו נשוב אליה בכל הזדמנות.
היה פשוט מושלם על הבר הברמניות והברמן עדי נעמה ועמית שאפו אתם הפנים של המסעדה היה טעימושששש ברמות ותודה רבההההההה
חגגנו שני ימי הולדת במשפחה והיה פשוט מושלם. שמחנו על הבחירה שלנו.
אוירה נהדרת, שירות מקצועי ומנות גדולות וטעימות מאוד. מומלץ.
חוץ מעוצמת הקול של מוזיקת הרקע ,(אבל אני רגיש במיוחד)
מסעדה מעולה, כל אחד יכול למצוא מנה לטעמו !
הזמנו משלוח לארוחת יום הולדת,האוכל הגיע לפני הזמן באריזות מצוינות, האוכל מאוד טעים אבל הגיע קר מה שממש הוריד לנו מהחוויה
שירות נדיב, מנות טעימות ברמה ממש גבוה, עשירות בטעמים ומגוונות, ההסבר על המנות היה מקצועי ואווירה נעימה מאוד
חבל לכם על הזמן ! מאד טעים. מאד מגוון. נקיון למופת. קשב אדיר של המלצריות. הסברים על המנות ואדיבות. תודה ל תום.
אוירה נעימה, שרות קשוב ואדיב ומעל הכל טעים. עלות רישום כמנוי 40₪ אשר מיד מוחזרת בקינוח. אנחנו בחרנו בטפיוקה.
קשה למצוא את המכנה המשותף בין הורים מבוגרים לבין צמד נערים מתבגרים.
במינה טומיי יש תפריט שנותן מענה לכולם -
סושי, נודלס, קארי ומנות ראשונות מגוונות.
הסושי היה טוב, הקארי ומרק הטום היאם נחמדים, כנפי עוף בפיש סוס מצוינות.
הבעיה עם תפריט שכזה הוא שקשה למצוא בו ביטוי לטעמים עזים במיוחד (החריף ההודי והתאילנדי, זה משהו שרוב הסועדים מתקשים להתמודד אתו)
היתרון, כאמור, הוא איכות אחידה ופתרון מצוין למשפחה כולה.
בונוס רציני זה שרות יוצא מן הכלל שהופך בילוי משפחתי לחוויה (הגענו בצהרים, וזכינו לשוטים על חשבון הבית וזה בנוסף לקינוח יום ההולדת "המתבקש". צוות נהדר, יש למסעדה).
לא פעם ראשונה שאני מזמינה משלוח.
מגיע אלי מהר, ארוז היטב וגם טעים🌼
עדכון:
שירות נפלא גם בישיבה במקום 🌺
מקום יפה..
אוכל טעים ומעולה שירות טוב מאוד רק חבל שכל כך יקרררר...
מזמינים ממינה טומיי כמעט כל שבוע. המנות סופר טעימות. אבל בפעם שעברה, יום חמישי קרתה פאשלה, קופסת קרטון נקרעה וכל המנה הייתה על הרצפה. התבאסנו כל כך, אין מילים.
שיפצו את החלל וממש נעים לשבת בו.
אוכל מצויין ומוקפד!!! קחו בחשבון שכל מה שמוכנה יוצאת לשולחן,תכננו הזמנת המנות בהתאם....שירות טוב אבל יש לאן לשאוף.
מבחר ענק, מנות טעימות, מומלץ לאירועים, משפחה. אנחנו באים קבוע למקום מנסים מנות אחרות. המחיר לא זול אבל שווה את התמורה. מומלץ.
אחת המסעדות הטובות לאוכל אסייתי בצפון, מוסיקה מאוד רועשת של דיסקו ולא קשורה לאווירה במסעדה אסייתית...
לא מתאים לילדים בגלל הרעש במסעדה.
ביקשנו קצת להחליש אך לא הקשיבו לנו
מסעדה טובה מאד, אוכל טוב מאד כולל אפשרות לצמחונים, שרות מצויין ומחירים בהחלט סבירים !!!!
אווירה, שירות ואוכל טעים מאדדד
ופינקו אותנו בקינוח ליום הולדת
שווה שווה שווה לבוא!
שרות אדיב ומהיר
האוכל היה מעולה וטעים במיוחד.
מחיר סביר
חניה חינם .
שירות מצויין, מלצרים מקסימים ממש! אוכל טעים מאוד. נחזור בוודאות
אחת המסעדות האהובות עליי- לא יצאתי מאוכזבת בחיי. האוכל תמיד טעים וטרי, באיכות קבוצה ובלי נפילות. הסושי הוא מהטובים שאכלתי, עד כדי שכך שהיה חבל להשתמש ברטבים שבאו איתו. הגרין קארי והבאנס הן מנות מעולות, אבל עוד לא יצא לי להתאכזב מאיזושהי מנה אחרת. גם המחירים מאוד הוגנים לכמות שמקבלים ברוב המנות
אוכל טעים שירות טוב מנות יחסית קטנות אז תכינו את הארנק אם באתם רעבים😉
מקום נפלא, אוכל טעים מאוד, שירות מעולה, אווירה מדהימה, ממליצה בחום!!!
מלבד העובדה ששירות המשלוחים לא ענו לטלפון, האוכל והשירות במקום היו מעולים.
הגיעו במשלוח לפנק יולדת בבית חולים והכל היה מוגש בנדיבות ורמת אסתטיקה גבוהה.
הסניף בחיפה הוא המוצלח ביותר לדעתנו.
רמה גבוה, אוכל טעים מאד, כל מנה שאכלנו הייתה מעולה. הגשה יפה שזה לא פחות חשוב. שירות מצוין ! ומקום נעים לשבת בו. מומלץ.
מקום פצצה אווירה טובה אתה מרגיש כאילו אתה בחול בויאטנם לרגע מנות מסורתיות וטעימות חומרי גלם ברמה גבוהה ממליץ בחום
שירות אדיב להוסיף את הטעם אשר מכיל בתוכו, עסיסיות מענגת.
מסעדה אסייתית מעולה.
שומרת על רמה גבוה.
מנות טעימות, צוות אדיב ומיקצועי.
המסעדה בעיצוב חדש מרענן ויפה,
מומלץ ביותר 😋
מאוד טעים ומיוחד
הזמנתי מנה קצת מוזרה שפחות אהבתי (מאכל הודי עם כרוביות) אבל חוץ מזה היה ממש טעים
בכניסה כשחברים שלי חיכו למקום נתנו להם כוסית תה ירוק שאהבו
מגוון מעולה! אוכל סופר טעים! ושירות אדיב, מקצועי ונעים!
אוכל מצויין, שירות מעולה, אווירה כייפית ונעימה.
המלצרית רוזי והמלצר תומר היו סופר מקצועיים, נעימים ואדיבים.
מקום מאוד נחמד עם אווירה נעימה. הסושי מאוד מאוד טעים, עין ריחות רעים כמו שלפעמים קיים בסושיות כנראה מדג לא כל כך טרי או מטבח לא נקי. שירות ברמה גבוהה. המחיר מצויין לסושי כזה טעים. בקיצור נהננו מאוד וכמובן נבוא שוב. הלוואי ירבו סושיות כאלה. ושיפתחו עוד סניפים.
שירות טוב ואוכל ברמה גבוהה.
תפריט מעניין, אוירה טובה, שירות טוב. מנות טעימות. מומלץ.
האווירה נהדרת, האוכל שהזמנו הגיע מהר מאוד ומאוד הזכיר לי אוכל שאכלתי באירופה, המנות היו גדולות מאוד והצוות נתן שירות נפלא.
ללא ספק אחזור שוב
בהתאם להמלצת המלצרית...בחרנו מספר מנות "קטנות" וחלקנו... היה מעולה! שרות לבבי מקצועי ומפנק
נחזור בוודאות
מקום טוב ויש מגוון מבחר של האוכל אסייתי.
מעולה ,יחס אישי!!! ושוב נחזור כל המחלקה כל 3 חודשים לישיבת צוות למקום הכי נקי,איכותי,מקצועי וטעים טעים ❤🇮🇱🇳🇴🎯
אוכל מגוון וטעים- שירות מושלם וצוות חייכני- אווירה כיפית- קינוחים מושלמים- מומלץ מאוד.
10 . פעם אחר פעם ,חוויה קולינרית. מסעדת הבית שלנו אשר אף פעם לא מאכזבת.
אחלה מקום, אווירה כיפית ואוכל מיוחד
אוכל מעולה, זו לא פעם ראשונה, תמיד טעים וברמה גבוהה! אבל החוויה האחרונה היתה מיוחדת במינה, לא רק בגלל הטעם המיוחד, אלא בגלל הברמנית החייכנית שעשתה לנו אווירה מושלמת! עדי קוגן, את נכס למינה טומיי... אין דברים כאלה, תשמרו עליה! שירות מכל הלב! בהחלט נחזור, בזכותך🙏❣️
המסעדה עברה שיפור משמעותי גם בשרות וגם במנות
פשוט כל הזמן כיף וטעים ותענוג להתגעגע למנות שלהם
אוכל מעולה כרגיל חוץ מהקינות ברולה 😜😜
המסעדה הכי מושלמת בארץ, ברמנים חבל על הזמן, אוכל מהמם .. מומלץ
אוכל טעיים בטירוף
שירות מעולה
האוכל מאוד טעים, השירות ממש טוב, האווירה רגועה וכך גם המוזיקה 👌 ממליצה בחום 👌
היינו לא מעט פעמים במסעדה לרוב היינו מרוצים - הפעם היינו ממש ממש מרוצים. הגענו בשעת צהריים, קיבלנו שירות מעולה, המנות בתפריט החדש היו מצוינות כולן, היה נעים וכיף. נחזור בטוח.
הסושי הכי טעים שיש! טרי, נקי, מגרה והכי חשוב טעים ממש! הרול עצמו דק ומרגישים שהוכן במקצועיות רבה. בדיוק איך שסושי צריך להיות.
מסעדה מצויינת!!!
החל מקבלת הפנים של הצוות,
ניקיון,
שירות,
מקצועיות!!!! והאוכללללללל!!!! אין מילים!!!! כל ביס התאהבות!!!!
מכורה למסעדה הזאת.
יישר כוח על עשייתכם!
פעם שישית במקום ותמיד נהניתי!!
מומלץ בחום לאכול ולחגוג אם ילדים ומבוגרים.
שימו לב להמלצות מלצרים!
זאת מסעדת הבית שלנו. לצערי יש התדרדרות וזלזול בטיב חלק מהמנות. היום הזמנו ולקחנו הביתה בין השאר 2מנות אחרונות אהובות - "נשיקה אסייאתית". לא רק שהמתינו במקום 15 דקות מעל המוסכם, הקינוח הזה היה בושה לכם, במקום פירות היו קוביות אבטיח לא בשל וכמה נגיעות של תפוח עץ. לא בננה, לא אננס וכמעט לא תפוח. ברור לי שהיה לכם חוסר בשל החגים ולכן עדיף במקרים כאלו לשמור על שמכם הטוב ולא למכור מנה עלובה !!!
מסעדה ובר מעוצבים .
אוכל מגווו וטעים .
מטבח תאילני הודי יפני קוריאני
אנחנו הזמנו 4 מנות ראשונות שהיו מעולות עם שני קוקטיילים מצוינים המלצת הברמנית.
קיבלנו ציסרים וקינוח חינם
סהכ יצא 350 שח .
נחזור בוודאות.
טעים נקי מהיר שירות מלצרות מעולה.למי שלא מכיר מאכלי מזרח התפריט קשה.עדיף לשים תמונות.
אכלנו במינה טומיי פעמיים השבוע כי אנחנו מתארחים בחיפה ונהננו מכל רגע! החל מהתחשבות בהזמנת המקומות, השרות הקשוב והסבלני ועד המנות הטעימות עד מאוד. נחזור שוב. תודה מיוחדת לדנה המארחת המדהימה!!
אווירה נעימה, שרות אדיב ואוכל מצוין! היתי ממליצה חהמתין קצת בין המנות, האוכל מתקרר עד שמגיעים למנה השניה.
הגענו בלי להזמין שולחן מראש ושמחנו מאד שמצאו עבורינו מקום. האוירה טובה האוכל טעים והשרות היה מהיר וקשוב לצרכים שלנו.
מסעדה עם אוכל טעים, אני והמשפחה שלי תמיד הולכים לשם כשיש למישהו יום הולדת
מקום נהדר, שקט מאוד, נעים, האוכל טרי, טעים ולא יקר! הצוות נחמד מאוד. אני ממליץ על זה לכולם! למעוניינים לשבת ליד שולחן, רצוי להזמין אותו מראש, ייתכן שלא יהיו מקומות פנויים או בבר. אבל זה לא מקלקל את הרשמים.
האוכל היה נהדר. למנות היו גדלים טובים וטעמם מדהים. הבשר היה מבושל כמו שצריך גם כן, לא יותר מדי או מעט מדי. זו הייתה חוויה טובה מאוד; בניגוד לסניף אחר של המסעדה הזו שהיה כשר ולא טוב כמו זה.
מיקום: דרום חיפה, בקצה רחוב פלימן, בתוך קניון קסטרה, קומה שניה.
חניה: אזור קסטרה מציע מקומות חניה רבים בחינם, קשה למצוא אותו בתפוסה מלאה.
צוות: נחמד מאוד וידידותי עם כל המידע הדרוש על ארוחות המסעדה.
מסעדה: אווירה נחמדה מאוד וחוויה נהדרת ליהנות מאוכל אסייתי נהדר. המקום מגיש 5 מטבחים אסיאתיים ומגוון ארוחות טעימות לבחירה.
קיבלתי את ההזדמנות להיות שם בהתחלה לפני הרבה שנים, וזה תמיד משתפר ומשתפר.
המקום צפוף מאוד אז הקפידו להזמין שולחן מראש, אחרת תצטרכו לחכות זמן מה.
המסעדה מציעה שירות משלוחים טוב מאוד, האוכל מגיע ארוז היטב וחם.
ישנם 3 סניפים למסעדה זו, שניים ברחבי העיר חיפה ואחד ב-TLV.
בסך הכל, בהחלט ב-10 המסעדות האסיאתיות המובילות בישראל, מומלץ בחום.
צור קשר
Street view ותמונות 360
אווירה
אוכל ושתייה
בירה
הכול
סושי
סמוסה
ספרינג רול
סרטונים
פולד פורק
שוקולד
תוכן של הבעלים
תפריט