קראון פלזה תל אביב

במלון מתקיימים אירועים וכנסים עסקיים ומשפחתיים ברמה הגבוהה ביותר, באולמות מעוצבים ובאווירה מיוחדת מול הים. סמינרים, ימי עיון, כינוסים מקומיים ובינלאומיים, תערוכה או תצוגה למוצרי החברה - צוות הארועים של המלון יעניק לכם את השירות המושלם והשלם, להצלחת האירוע.
במלון 7 אולמות אירועים וכנסים בהם ניתן לארח עד 250 איש, ו-3 חדרי ישיבות אקסלוסיביים, מאובזרים בריהוט חדשני ובאמצעים טכניים מהמתקדמים ביותר.
את האירוע ילווה שף המלון, עם מבחר תפריטים במגוון סגנונות וטעמים: סושי בר, מטבח תאילנדי, צרפתי, איטלקי, ישראלי, ים-תיכוני ועוד. בין לבין תוכלו לרענן את אורחי האירוע בהפסקות נושא, בהן פיתחנו התמחות ייחודית: הפסקת שוקולד, הפסקת בריאות, הפסקת פירות ועוד.
בכל אירוע עומדים לרשותכם בכל האולמות כל העזרים הנדרשים: ערכות סמינר, לוח מחיק, דוכן נואמים, במה, מערכת הגברה ומקרופונים מסוגים שונים, מקרן, מחשב נייד, DVD, קומפקט דיסק, מסכים נייחים וניידים בגדלים שונים, מטול שקפים, תאורה ואינטרנט אלחוטי. לבחירתכם גם מגוון אפשרויות עיצוב, סידורי פרחים עשירים לשולחנות, מזנוני כיבוד מעוצבים ותפריט בהתאמה אישית.
לרשות באי האירוע עומדות 3 חניות חינם בשירות חניית הרכבים של המלון. ניתן לארגן מראש הסדר תשלום למשך כל האירוע בשיתוף עם חניון אתרים הסמוך לבית מלון.